Víkend – Junior na kole, hotel Berchtold

Ahoj!

Tento víkend byl skvělý a plný zážitků. Oba dny jsme strávili více méně mimo domov a do našeho stereotypu jsme se vrátili až v neděli v osm večer. Tak se určitě nedivíte, že vajíčka na pondělní tvoření do školky jsem vyfukovala až v pondělí ráno… doufám, že je to u vás stejné a nejsme jediní, kdo dohání úkoly na poslední chvíli.

V sobotu dopoledne jsme konečně doma trochu uklidili a kartony z nových světel manžel zavezl na sběrný dvůr. Já jsem se kromě dětí věnovala pračce a sporáku.
Po obědě jsme vyrazili s kamarády na Zámek Berchtold do Kunic, které jsou jen 15min od Prahy (sjezd z D1 na Všechromy/Strančice). Chtěli jsme vzít Juniora na kolo na nějaké klidné dopravní hřiště a tak jsme dostali od známých doporučení sem. Když jsme dojeli, trochu jsme zírali na nádherný zrekonstruovaný zámeček uprostřed hezkého parku a spoustu aktivit pro děti i dospělé. Kromě soukromého dopravního hřiště je tu také Minizoo, tenisové kurty s nafukovací halou, hřiště s prolézačkami. Můžete jít na prohlídku zámku, zkusit střelnici v bunkru, v létě jsou tu v parku miniatury hradů a zámků, venkovní trampolína a spousta jiných atrakcí. Naši známí tam dokonce byli i na dětském divadle a nebo na letním představení pod širým nebem.

My jsme byli hlavně na dopravním hřišti a přilehlých loukách – chození po trávníku je doporučováno 😉. Junior se tady naučil jezdit na kole! Už minulý rok udělal před domem několik pokusů o jízdu, párkrát šlápl, ale docela se bál. Letos jezdil s kamarádem a tatínek ho držel jen jedno kolečko po hřišti. Druhý okruh už jel sám a ohromně ho to baví! Tak to zkoušel celé odpoledne -jak se má odrazit, brzdit, zastavit, snažil se vyšlapat kopeček, jednou si dal zatáčku téměř smykem a pak z toho byl karambol. Ale vše zvládl, nebojí se a je nadšený do dalších pokusů.

Náš pobyt na zámku jsme zakončili v místní zámecké restauraci – děti dortem, dospělí kulajdou, kuřecí roládou a lívanečky a skleničkou vína. Jídlo bylo perfektní, obsluha moc ochotná a milá.

No a v neděli hned po probuzení chtěl jít Junior hned ven na kolo. Tak jel s tatínkem nahřiště u ZŠ Rakovského, které máme docela blízko domu.  Tam už sám nasedl a jel, žádné karamboly se nekonaly, jen čirá radost. Přišel domů na oběd a pak řešil, jestli radši půjde s kamarádem do kina nebo s rodiči a bráchou na kolo. Chtěl s kamarádem na kolo 😀. Tak vyhrálo kino, ale kolo má slíbené hned na dnešní den po školce. Je s ním sranda. Já už budu asi chodit do školky jen v teniskách a teplákách, když pak jdeme hned ven. Ostatní nemá smysl 😀.

V neděli odpoledne jsme ještě stihli kino – byli jsme na Kung Fu Panda 3. Junior s kamarádem to vydržel, rodiče to přetrpěli a Starosta si dával popcorn, vodu a ovocnou kapsičku. Když to snědl, tak chtěl pryč: „Dem ven, auto, jedem…“ Tak jsem ho sbalila a chodili jsme po vestibulu kina a koukali na plakáty, postavičky z filmů a nejvíc ho zajímalo vystavené auto.

Kluci měli zase další „poprvé“ – Starosta první návštěvu kina a popcorn a Junior první pořádnou jízdu na kole. Jsme moc rádi, že ho to baví, že se snaží a těší se. Vypadá to u nás letos na sportovní sezónu. U kamaráda ještě viděl brusle… ty samozřejmě taky chce… a kolo bude nejspíš potřebovat větší, nějak se nám chlapeček vytáhl a vypadá na tom jak vosa na bonbonu 😀.

Tolik naše novinky 🙂. Dám vám do galerie pár fotek.

Mějte se hezky a užívejte si jaro!